Re: Subscripció

  • From: Robert Antoni < >
  • To:
  • Subject: Re: Subscripció
  • Date: Wed, 27 Jul 2011 12:15:30 +0200

Bones,

Benvingut a l'equip de traducció de NetBeans al català, t'he afegit al llistat de col·laboradors de l'equip català de la comunitat openSOLARIS [1].

Et recomano que visitis la wiki de l'equip català de traducció de NetBeans [2], on podràs veure com es baixen els fonts i es construeixen els binaris per tal de revisar la traducció [3].

Abans de començar amb la traducció [4] et recomano que et llegeixis la guia de traducció que seguim per tal de traduir NetBeans [5].

[1] - http://hub.opensolaris.org/bin/view/Community+Group+int_localization/ca_group

Salutacions,
Robert

2011/7/27 Carles M.A. < "> >
Hola,

Em dic Carlos Martínez Albiol i soc estudiant d'enginyeria informàtica a la UOC, també estudio programació al centre CIFO-La Violeta, i m'agradaria ajudar a traduir NetBeans. El meu nom d'usuari tant a netbeans.org com a OpenSolaris.org és litus57. També he enviat ja el document OCA.

Atentament,

Carlos Martínez

--
FQN: Robert Antoni Buj Gelonch
AKA: Robert Buj

Advanced-level training cycle (ca: CFGS) in computer software engineering (ca: DAI) - les Heures, technical academy (SPA)
Computer Science Engineer - University of Lleida (UDL), Lleida (SPA)
Training course in Handel-C & DK design suite - Celoxica Ltd., Abington (UK)
Training course in Xilinx EDK & Microblaze - Autonomous University of Madrid (UAM), Madrid (SPA)
Postgraduate Master's degree in .NET Solutions - Open University of Catalonia (UOC), Barcelona (SPA)
Postgraduate Master's degree in FOSS (Free and open source software) (upcoming) - Open University of Catalonia (UOC), Barcelona (SPA)
Postgraduate Master's degree in CS (Computer Science) & CEN (Computer engineering) (upcoming) - Open University of Catalonia (UOC), Barcelona (SPA)

ca: M'agradaria millorar el món, però Déu no em dóna el codi font!
de: Ich würde gern die Welt verbessern, doch Gott gibt mir den Quellcode nicht!
en: I would like to improve the world, but God didn't give me the source code!
es: Me gustaría mejorar el mundo, pero Dios no me da el código fuente!

gpg fingerprint = DC2C C0E5 DD7C BB63 8775 AC67 5829 EBE1 9673 FCFD

Subscripció

Carles M . A . 07/27/2011

Re: Subscripció

Robert Antoni 07/27/2011

Project Features

About this Project

www was started in November 2009, is owned by jpirek, and has 25 members.
By use of this website, you agree to the NetBeans Policies and Terms of Use (revision 20150226.965aeb8). © 2014, Oracle Corporation and/or its affiliates. Sponsored by Oracle logo

Close
Please Confirm
Close